Blog

Διαβάστε τα άρθρα μας και ενημερωθείτε σωστά!

Ορθομοριακή αποτοξίνωση μετά τις διακοπές

Ορθομοριακή αποτοξίνωση μετά τις διακοπές

Αφού επιστρέψατε από τις καλοκαιρινές διακοπές σας, κάποιοι θα νιώσετε ένα περίεργο και ενοχλητικό φούσκωμα, ένα βάρος στην κοιλιά και έναν αποσυντονισμό από τις φυσιολογικές σας συνήθειες. Είναι γεγονός πως τα συμπτώματα αυτά, σας φαίνονται σχετικά οικεία - τα έχετε ούτως ή άλλως ξανανιώσει! Πολλοί άνθρωποι όταν βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους, συνηθίζουν να καταναλώνουν γρήγορο φαγητό που δεν είναι και ό,τι καλύτερο ή θέλουν να δοκιμάσουν διάφορες γεύσεις και έτσι τρώνε μεγάλες ποσότητες και φυσικά παραλείπουν να γυμναστούν, όπως συνήθιζαν.

Κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και συχνά οι γρήγορες και μη ορθολογικές λύσεις, όπως οι δίαιτες εξπρές, χειροτερεύουν την κατάσταση.

Σας προτείνουμε, λοιπόν, την Ορθομοριακή Αποτοξινωτική Διατροφή των 7 ημερών, που θα σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα, να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες και να χάσετε τα περιττά κιλά που φέρατε μαζί σας από τις διακοπές. Είναι απλή και απευθύνεται σε όλους, ώστε να μπορέσετε να βοηθήσετε το σώμα σας να επανέλθει σταδιακά στην προηγούμενη κατάστασή του και γιατί όχι, να βελτιωθεί.

Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί τμήμα του συνολικού ορθομοριακού διατροφικού προγράμματος, που αποτοξινώνει, αναζωογονεί και αυξάνει σημαντικά την ενέργεια και τη ζωτικότητα, αφανίζοντας τις παρενέργειες της «κραιπάλης» των διακοπών, ενώ ταυτόχρονα παρέχει τα πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία στη σωστή μορφή και στις σωστές αναλογίες και συνθέσεις, που είναι ζωτικής σημασίας, για τις λειτουργίες του οργανισμού και για τη βελτίωση των επιπέδων της υγείας.

  1. Συμβουλεύουμε να πίνετε 1-2 ποτήρια ορθομοριακό νερό 10-15 λεπτά πριν το γεύμα και όχι κατά την διάρκειά του ή 1 ώρα μετά και όλη την ημέρα μεταξύ των γευμάτων. Συνολικά συστήνουμε την πόση 10 –12 ποτηριών ορθομοριακού νερού ημερησίως.
  2. Οι τροφές, όσο αυτό είναι εφικτό, πρέπει να είναι βιολογικές και οι μόνες που θα καταναλώνονται κατά τη διάρκεια των 7 ημερών, σε όση ποσότητα θέλετε.
  3. Μεταξύ των γευμάτων μπορείτε να καταναλώνετε φρούτα, ξηρούς καρπούς – άψητους και ανάλατους – και βέβαια άφθονο ορθομοριακό νερό.
  4. Η πράσινη σαλάτα μπορεί να περιλαμβάνει λαχανικά διαφόρων χρωμάτων, όπως κόκκινο λάχανο, κόκκινη και πράσινη πιπεριά κ.λπ. Όσα περισσότερα χρώματα έχει η σαλάτα, τόσο το καλύτερο (τροφές του ουράνιου τόξου). Συνιστούμε να χρησιμοποιείτε την ακόλουθη συνταγή ντρέσιγκ: 4-6 σκελίδες ψιλοκομμένου σκόρδου, το οποίο αφήνετε ½ ώρα σε ξύδι ή σε χυμό λεμονιού και στη συνέχεια προσθέτετε ελαιόλαδο.

Να θυμόσαστε: 

  • Το πρωινό είναι μία απαραίτητη και υγιεινή συνήθεια
  • Το επιπλέον βάρος δεν εξαρτάται από τις θερμίδες, αλλά από το τι τρώμε!
  • Το βραδινό γεύμα θα πρέπει να καταναλώνεται πριν τις 8 μ.μ. και θα ήταν καλύτερα να είναι μία σαλάτα ή φρούτα, αλλά όχι συνδυασμό των δύο

Ημέρα 1η

Πρωινό: Ένα αβοκάντο, δύο ρυζογκοφρέτες
Μεσημεριανό:
Μπριάμ με κινόα
Βραδινό:
Πράσινη σαλάτα με ντρέσιγκ και ωμά καρότα

Ημέρα 2η

Πρωινό: Φυτικό γάλα (από αμύγδαλο, ρύζι, σόγια, βρώμη, καρύδα) με μούσλι και κολοκυθόσπορους, σουσάμι, λιναρόσπορους αλεσμένους. Το αφήνετε να μουλιάσει 15΄-30΄ πριν το καταναλώσετε.
Μεσημεριανό:
Μπιφτέκια λαχανικών με κουνουπίδι μαγειρεμένο στον ατμό ή ελαφριά βρασμένο.
Βραδινό:
Χωριάτικη σαλάτα, χωρίς τυρί, αλλά με άφθονο κρεμμύδι και ελαιόλαδο.

Ημέρα 3η

Πρωινό: Φυτικό γάλα (από αμύγδαλο, ρύζι, σόγια, βρώμη, καρύδα) με νιφάδες βρώμης και με σπόρους chia.
Μεσημεριανό:
Ρύζι αναποφλοίωτο με κρεμμύδι, σκόρδο, ντομάτα και ελαιόλαδο
Βραδινό:
Πράσινη σαλάτα εποχής.

Ημέρα 4η

Μόνο βιολογικά φρούτα εποχής και άφθονο ορθομοριακό νερό

Ημέρα 5η

Πρωινό: Νιφάδες βρώμης με φρούτα εποχής και ξηρούς καρπούς που έχουν μουλιάσει για λίγο σε φυτικό γάλα.
Μεσημεριανό:
Ρεβιθομπιφτέκια και σαλάτα με χόρτα βραστά
Βραδινό:
Βιολογικά φρούτα εποχής

Ημέρα 6η

Πρωινό: Φρουτοσαλάτα εποχής, με αλεσμένο λιναρόσπορο και σουσάμι (1-3 κ.γ.)
Μεσημεριανό
: Φασολάδα (μπορείτε να προσθέσετε όποια μπαχαρικά και μυρωδικά θέλετε)
Βραδινό:
Φυτικό επιδόρπιο γιαουρτιού (από αμύγδαλο, σόγια, καρύδα, κ.α) με ξηρούς καρπούς.

Ημέρα 7η

Πρωινό: Φυτικό γάλα (από αμύγδαλο, ρύζι, σόγια, κ.λπ.) με μούσλι και κολοκυθόσπορους, σουσάμι, λιναρόσπορους αλεσμένους. Το αφήνετε να μουλιάσει 15΄-30΄ πριν το καταναλώσετε.
Μεσημεριανό:
Ρεβίθια σούπα, με σκόρδο, κρεμμύδι, ελαιόλαδο, ντομάτα
Βραδινό
: Βιολογικά φρούτα εποχής

Το πρόγραμμα επαναλαμβάνεται όσο συχνά θέλετε και ειδικά μετά από περιόδους που έχετε κάνει διατροφικές «ατασθαλίες».

Πληροφορίες για το ορθομοριακό νερό από το σύστημα TENSA:

Στα ιαπωνικά TENSA σημαίνει «Ουράνιο Νερό» και είναι το καλύτερο νερό στο σπίτι σας.

Το νερό είναι συμπαντική ουσία της ζωής και το πιο βασικό θρεπτικό στοιχείο για την ψυχοσωματική μας υγεία. Το σώμα αποτελείται από πάνω από 70% από νερό. Όλα μας τα κύτταρα, ακόμα και το DNA χρειάζονται αρκετό καθαρό και ενεργοποιημένο νερό καθημερινά για να λειτουργήσουν σωστά.

Το νερό που συνήθως πίνουμε σήμερα δεν μας ενυδατώνει αλλά μας τοξινώνει. Το χλώριο και τα χημικά απόβλητα επιβαρύνουν τον οργανισμό μας και προωθούν πολλά παθολογικά συμπτώματα και πρόωρο γήρας. Τα πλαστικά μπουκάλια του νερού μολύνουν το περιβάλλον μας και χρειάζεται περισσότερο από 500 χρόνια για να διαλυθούν ενώ ταυτόχρονα το νερό που περιέχουν μπορεί να είναι μολυσμένο από τις τοξίνες που περιέχει το πλαστικό.

Όσοι έχουν πιει φυσικό, καθαρό νερό βουνίσιας πηγής θα έχουν παρατηρήσει τις εκπληκτικές ευεργετικές ιδιότητες που έχει στην υγεία τους. Βοηθάει στην πέψη, αποτοξινώνει, ενυδατώνει σωστά και αναζωογονεί το σώμα. Το νερό από το σύστημα TENSA είναι σαν το νερό της βουνίσιας πηγής γιατί στο φίλτρο της περιέχονται σπάνια πετρώματα μέσα από τα οποία περνάει το νερό που το καθαρίζουν, το εμπλουτίζουν με θρεπτικά στοιχεία και το κάνουν ενεργειακό. Αυτό είναι το «Ορθομοριακό Νερό» που επιτρέπει όλες οι φυσιολογικές λειτουργίες των κυττάρων να γίνονται σωστά προωθώντας υψηλά επίπεδα ψυχοσωματικής υγείας.

Ας μην ξεχάσουμε όμως και τη σημασία των ορθομοριακών σκευασμάτων διατροφής που συμπληρώνουν και επιταχύνουν την όλη διαδικασία επαναφοράς του οργανισμού σε ισορροπία.

Καλή επιστροφή και καλή υγεία!
Θεόδωρος Γιάνναρος
Μοριακός βιολόγος – Γενετιστής
τ. Διοικητής Νοσοκομείου “
ΕΛΠΙΣ
Αντιπρόεδρος της Ελληνικής και Διεθνούς Εταιρείας Μοριακά Στοχευμένων και Εξατομικευμένων Θεραπειών

 

Η ΟΡΘΟΜΟΡΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ σας προτείνει:

Optimum Daily Nutrition – Ορθομοριακή Πολυθρεπτική φόρμουλα

SucroBalance - Βοηθά στη ρύθμιση του σακχάρου και στον έλεγχο του βάρους


Αυτό το άρθρο δεν έχει κανένα σχόλιο.
Αφήστε μια απάντηση