Ο ορθομοριακός δεκάλογος της υγείας

Ο ορθομοριακός δεκάλογος της υγείας

1. Να τρώτε πάντα ένα καλό πρωινό
Αν ξεκινήσετε την ημέρα σας νηστικοί θα προκληθεί στον οργανισμό σας βιοχημικό άγχος, ανισορροπία σακχάρου και φλεγμονές και θα νιώθετε την ανάγκη να «τσιμπολογάτε» όλη μέρα. Το πρωί τρώμε για υγεία, το μεσημέρι για κοινωνική επαφή και το βράδυ για ασθένεια.

2. Mην τρώτε ποτέ μετά τις 8 το βράδυ
Το σώμα από το μεσημέρι και μετά είναι στη φάση της αφομοίωσης και σταδιακά περνά στη φάση της αποβολής. Εάν τρώτε μετά τις 8 το βράδυ θα καθυστερήσει πολύ η διαδικασία της χώνεψης, ενώ η τροφή θα μετατρέπεται κυρίως σε λίπος και όχι σε ενέργεια.

3. Πίνετε καθημερινά άφθονο ορθομοριακό νερό
Το σώμα μας κατά 70% περίπου είναι νερό. Καμία κυτταρική λειτουργία δεν είναι εφικτή χωρίς αρκετό και σωστό νερό. Ξεκινήστε την ημέρα σας με 1-2 ποτήρια ορθομοριακό νερό. Πιείτε 1 ποτήρι νερό 10 λεπτά πριν από κάθε γεύμα για να γίνεται καλύτερα η πέψη της τροφής. Πίνετε καθημερινά 2-3 λίτρα ορθομοριακό νερό. Έτσι ο οργανισμός σας θα αποτοξινωθεί ευκολότερα, τα γαστρεντερικό σας σύστημα θα λειτουργεί καλύτερα και θα αυξηθούν σημαντικά τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού σας.

4. Αυξήστε την χορτοφαγία, κυρίως βιολογικής γεωργίας
Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά παρέχουν στον οργανισμό σας υψηλής ποιότητας θρεπτικά στοιχεία.

5. Μην τρώτε ποτέ βιαστικά ή αγχωμένοι
Το άγχος προκαλεί τη διέγερση του νευρικού συστήματος με αποτέλεσμα ο οργανισμός να αναστέλλει τις λειτουργίες του πεπτικού συστήματος.

6. Προτιμήστε μικρά και συχνά γεύματα, αντί για μεγάλα και αραιά
Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται καλύτερα η ισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα και δεν επιβαρύνεται τα πεπτικό σύστημα.

7. Προσπαθήστε να κάνετε νηστεία μία φορά την εβδομάδα ή κάθε 15 ημέρες
Κατά τη διάρκεια της ημέρας αυτής πιείτε άφθονο ορθομοριακό νερό και αν θέλετε καταναλώστε μόνο φρούτα ή μόνο λαχανικά, αλλά όχι φρούτα και λαχανικά μαζί.

8. Ασκηθείτε
Είναι καλύτερα να κάνετε λίγη άσκηση κάθε μέρα, παρά εντατική άσκηση 1-2 φορές την εβδομάδα. Η καλύτερη ήπια άσκηση είναι το γρήγορο περπάτημα μιάς απόστασης 1-2 χιλιομέτρων. Οι πατούσες των ποδιών είναι οι αντλίες της λέμφου και με το περπάτημα ενεργοποιείται η διαδικασία αποτοξίνωσης του οργανισμού. Επίσης, με το περπάτημα ενεργοποιούνται τα ένζυμα που διασπούν το λίπος, τα οποία παραμένουν ενεργά για τις επόμενες 12 ώρες!

9. Εξασφαλίστε καθημερινά στον εαυτό σας τα βασικά θρεπτικά στοιχεία
Τα κύτταρά μας χρειάζονται κάθε μέρα τουλάχιστον 30 θρεπτικά στοιχεία. Όσο καλά και αν τρεφόμαστε δεν είμαστε σίγουροι ότι τα παίρνουμε. Η Ορθομοριακή Διατροφή έχει πρωτοκόλλα για «Βασική Πρόληψη», «Ενισχυμένη Πρόληψη» και «Ολοκληρωμένη Πρόληψη».

10. Ελέγξτε ποιές τροφές μπορεί να σας προκαλούν τροφική δυσανεξία
Η τροφική δυσανεξία είναι μια καθυστερημένη αλλεργική αντίδραση που προκαλείται από τις τροφές ή από συστατικά αυτών και μπορεί να εμφανιστεί 1-3 ημέρες μετά την κατανάλωσή της. Οι τροφικές δυσανεξίες προκαλούν στον οργανισμό φλεγμονές και εξασθενούν το ανοσοποιητικό σύστημα. Ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο τεστ δυσανεξίας τροφών είναι το GoldenΤest ™, με το οποίο ελέγχεται η τροφική δυσανεξία προς 90 τροφές και συστατικά αυτών.

Share this post